fredag 2 december 2011

Helgen är här!

Och jag har spenderat lite tid hos läkaren. Har antagligen en sena från axeln eller en muskel som trasat sönder, och något som jag inte märkt var att jag var tydligen väldigt varm på huden så det innebar att jag även har fått inflammation i närliggande muskler... Varför inte vet jag? Frågade lite försynt om det inte borde röntgas? Men nej då! Vila. Ok hur menar du då? Jo du får inte belasta tungt. Ok men jag har tunga förflyttningar i mitt yrke! Ja då använder du andra armen. Jaha skall jag då jobba baklänges??? Äsch jag tar min vecka och blir det inte bättre går jag via mitt försäkringsbolag istället. Då kanske jag åtminstånde får hjälp med att få reda på hur jag skall kunna göra förflyttningarna med en arm ;)
Nog om detta!
I morgon skall jag och grabben åka och julshoppa, vår tid på egen hand innan jul. Alltid mysigt att ägna tid på tu man hand. Nu blir det snart lite Idol på tv´n och fredags mys.
Ha en mysig fredag, bjuder på en bra låt av Nickelback :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar