lördag 10 december 2011

Lördag städdag!

Idag skall jag försöka ge mej på att ta en snoa med snabeldraken! Igår blev det inte mycket gjort eftersom jag åkte tidigt ner till Göteborg. Men nu har jag iallafall fått lite mer hjälp med min axel, han undersökte mej noga och klämde och kände. Fick sedan en injektion med bedövning och kortison, sedan blev det lite väntan och magnetröntgen. Blev också sjukskriven till mitten av januari och då kan det även bli operation. Och vilken läkare...wow har sällan skrattat så mycket på en mottagning förr. Hans motförslag på att jag skulle jobba med andra armen var att " vi amputerar båda och då kan du alltid jobba med benen" och tur att det inte var hjärtat du sökte för!!!
Men nog om detta, nu har jag hamnat i rätta händer och det kan bara bli bättre, fick även en remiss till sjukgympa.
Som sagt dagen kommer innehålla lite städande, och idag skall även lite julpynt upp. Är så kul att få plocka i tomtar :) i morgon får vi även besök skall bli trevligt att få stifta bekantskap med ytterligare en blivande Avalon.
Men nu bjuder jag på en bild som jag tog med mobilkameran förra kvällen, Caliber tar en kvällslur!

1 kommentar:

  1. Tittut - Nu var det länge sedan! Vad skönt med en vettig läkare & Vilken härlig bild :-))

    SvaraRadera