tisdag 20 december 2011

Egoist!

Jaha det är tydligen det som är nyckeln till smärtfrihet ;) så nu skall jag börja praktisera detta fenomen.
Inte riktigt men jag skall börja tänka lite mer på mej själv, låta kroppen få hamna i ett viloläge utan anspänning. Visst hade jag den skada jag fått, men det han reagerade på mest av mina spännigar i musklerna. kroppen sitter ihop och jag vet med mej själv att jag har väldigt lätt att få spänningar och tyvärr har det nog mer eller mindre blivit kroniskt. Men jag skall ge detta 100%, för det vore ju underbart att slippa både värk och spänningarna och framför allt tröttheten så mycket som möjligt är. Men så länge som min sjukgymnast är övertygad om att jag inte är ett hopplöst fall får väl även jag tro på det :) Fast det enda vi inte var överrens om var att jag anser att mina hundar är min avslappning menade han att de tillför stress...Nåja där kommer våra meningar skiljas, och det var jag nog också väldigt tydlig med. Visst ibland är man stressad men inte pga hundarna, utan för att man måste skynda för att hinna ifrån hundarna. Jag är djurmänniska och kommer alltid må bäst i sällskap av djur, jag har aldrig blivit elakt bemött av ett djur dock av människor, jag har aldrig blivit sårad av ett djur dock av människor, jag har aldrig blivit nervärderad vad ett djur dock av människor. Så vad är det som är mest stressrelaterat ?!? Haha!!!
Ha nu en underbar kväll, bjuder på en bild av Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar