onsdag 7 december 2011

Vilken vacker morgon!

Det som talar emot är att det är lite för milt ute, men det har snöat under natten och vi har nu ett vitt bomullstäcke ute. Tänk vad pigg man blir av det ljusa, nu hoppas jag bara att kylan kommer.
Ikväll så skall jag ut med flickorna på jobbet, vi skall äta julbord och det kommer bli en trevlig kväll. om inte annat så får jag något att att tänka på än min onda nacke som trots den "ödmjuka" läkare jag träffade inte blivit ett dugg bättre. :( Så nu kommer jag utnyttja min sjukvårdsförsäkring! Jag var helt övertygad om att dagens läkare inte blev utbildade till att tro att de är gud, men tydligen slinker det fortfarande en och annan hybris igenom utbildningen.
Oj nu spritter det till i maggropen tittar ut och ser att det nu börjat snöa igen :) Ja inte kan man tro att jag är 40+ are...som fortfarande blir som ett barn vid snöfall!
Ha nu en barnslig dag, bjuder på en bild av min mer inbjudande syrenhäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar