onsdag 15 maj 2013

Blåst!

Ja fri tolkning! Men i natt var det några som helt klart tillhör den kategori människor man gott kan kalla blåst!
De hade stulit några bilar varav en körde de igenom huvudingången på Charlottenbergs köpcenter, därefter kört ca 300 m inne i centret för att sedan spränga porten till tobaksbutiken!!!!

Varje onsdag är vi på centret med grabbarna, och även idag. Kryllade av poliser och avspärrningar, blev lite si och så med jobbet men vi fick städat undan lite skräp inför kommande 17 maj. Fast de borde kanske städa själva...var inte svenskar som tog Drive in till en ny dimension!
Mest ironiskt av allt är att 400 m längre bort ligger ett annat ställe som säkert vore enklare att forcera, säger lite om IQ på förövarna.

Sedan måste jag även skryta lite, har ju nu äntligen kunnat återta min träning och på 6 PW tillfällen har jag bättrat min tid med 8 minuter, vilket är väldigt bra. Ser ut som 2010 års form inte är så långt borta :)

Nu får ni ha en fin eftermiddag det skall jag har i blåsvädret!

Bilen i tobaksbutiken och den säcken är bytet ex antal cigarettlimpor!
Kan nog säga att förövarna är rökta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar