onsdag 8 maj 2013

Kristiflax förberedelser!

Idag var sista arbetsdagen för veckan! Så skönt, det firade jag med att ta en skön PW på 6 km i regnet.
Lovar att det gick att vri vatten ur hela mej när jag var tillbaka, men nu efter en varm dusch är jag redo för kvällen.

Har även varit ute och inspekterat i duvslagen, och föryngringar sker, lite sent pga kylan men nu är det 3 snart flygfärdiga, 10 som fortfarande har några veckor kvar att mogna.
Men sötast av alla är ändå denna dagsfärska lilla...


Och sedan är jag så glad över att äntligen fått min fina gevärsrem, en vän till en vän gör dessa fina konstverk i äkta läder, och så bränner hon in motivet. vilket man själv får välja.

Snyggt eller hur!

Nu hoppas jag att ni får en fin kristi flax, vi hade planer om att åka uppåt men vi blir hemma.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar