tisdag 7 maj 2013

Diplomerad handledare!

Ja det låter inte illa! Men ett faktum, idag har spenderats på handledningsutbildning sista dagen och det känns skönt.
Dagen har också bjudit på ett otroligt vackert väder, men kroppen är inte van denna värme. Eller så är det något annat som spökar för jag har en otrolig huvudvärk som inte vill ge med sig, men när det kommer till just huvudvärk är ju jag såpass luttrad att det klarar jag att förtränga!

Har även idag tagit en super härlig PW samma sträcka som i går, denna dag med ett resultat som jag är nöjdare med. Fast jag har en bra bit kvar till toppformen!

Men nu är det dags att sova lite och ladda inför veckans sista arbetsdag...Skall bli redigt gött att vara ledig.

Ha nu en god natt, bjuder på en låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar