torsdag 23 maj 2013

Flitig!

Ja som vanligt sitter inte något fast, i morgon beger jag mej ner mot sydligare breddgrader. Skall ner till Göteborg och ha både kul och inte. Men det kan alltid bli bättre, idag har även studentinbjudningar skickats och jag är helt i fas vad det gäller den stora begivenhet.

AvalonianS kommer ju att delta på Open Art under två sommarveckor mellan den 8/7 - 21/7, så om ni har vägarna förbi Eda kommun ta en tur till Köla Ladan och titta för det är många fina hantverk som kommer ställas ut och säljas. Känns fantastiskt att AvalonianS blivit tillfrågade att delta bland så många duktiga hantverkare. Sanningen att säga är jag rätt stolt men eftersom jag har en röd tråd i min produktion och olika produkter i serie tillhör jag kategorin hantverkare.

Gå gärna i på sidan AvalonianS produkter så ser ni vårt ganska stora sortiment. Med tanke på att jag jobbar heltid och ändå klarar att hålla ett såpass sortiment anser jag själv inte vara illa.
Igår sydde jag upp vårt fina grenkoppel så de finns i alla fina färgvarianter!


Nej nu skall jag ta och få i lite färg i håret så de gnistrar i rött!

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar