lördag 25 maj 2013

Ute och farit!

Är nu åter hemma i paradiset! Alltid kul att åka iväg men gudars så gôtt det är att komma hem!
I går morse styrde jag kosan mot Göteborg, hade en tid hos SportsMed på Calanderska. Träffade en super trevlig läkare som tittade lite närmare på mina knän, så nu återstår operation på båda. Låter värre än vad det är, de gör 3 titthål och går in och rensar bort lite skräp. Och det är en operation som ger mycket bra resultat och inga biverkningar, och eftersom jag förklarade mina planer inför nästa år så kommer jag även få god hjälp i rehabiliteringen och den fortsatta träningen :)
Så nu är det bara att vänta på att de ringer och bokar en tid, skall jag vara egoist så vill jag ha det så snart som möjligt, eftersom vi har stundande student och lite andra jippon.
Men som tur är det en snabb återhämtning så jag hinner nog med det mesta ändå.

En härlig känsla i detta väntrum!
Väldigt mysigt!
 Det har också hänt mycket här hemma, gubben har jobbat på bra och nu är ljuset kopplat och golvet klart samt den nya trappen. I morgon skall jag ta itu med att måla fönster och lister.
Ha nu en fin lördagskväll :)
Trappan upp och det blivande räcket!

Hela golvet och det fina ljuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar