tisdag 28 maj 2013

Går trögt

Denna veckan känns väldigt trög, vist jag får gjort undan en hel del. Men ja finner inte riktigt den där geisten, men den dyker nog upp igen.
Idag handlade jag hem lite fina blommor och planterade lite här hemma, och jag köpte läckra hängpetunior till mina amplar...Svarta :)
Men tro inte att jag går ifrån lila nej då krukorna är fulla men olika lila blommor, även mina fina hrm eller något foppa tofflor har fått sig lite blommor. Blir himla läckert när det väl kommer upp på väggen igen, ja udda är min grej, de som följer strömmen gör det ni! Jag själv vågar nog sticka ut lite både här o där.

Blir nog fint när de växer till sig :)
Igår jobbade jag hela kvällen, dels med beställning och med att måla fönster. Var en bra kombination, och bra blev det. Lite spännande med nya raser som vill synas.

Och att få sy upp ett kombihalsband till en favoritras som Saluki är inte fel. Måste erkänna det visst blev det snyggt!

Har en dröm om att äga en black and tan saluki!
Saluki'n härstammar från mellanöstern och används till hetsjakt på gasell och hare! En lugn trivsam hund som är harmonisk inomhus så länge den får rätt mängd motion (som alla hundar).

Vackra Aisha

Så söt döpt efter en mycket vacker låt!



Ha nu en fin kväll, bjuder självklart på låten Aisha's song.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar