lördag 11 maj 2013

Liter händer det minsann!

Igår hände något speciellt! Inte var dag man får en komplimang om att vara den vackraste blomman ;) Tror nog han behöver nya glasögon :D
Nåja jag och Eya körde ett pass igår där hon fick testa lätta kättingen i 6 km gick super bra, och hov var skönt sliten efteråt. Själv satte jag årets bästa tid, sakta men säkert blir det bättre.

Idag har jag målat väggarna på övervåningen, och jag tog ett beslut om att bara måla en gång så att det får den där slitna känslan. i morgon ger jag mej i kast med taket.

Sedan kommer vi även inreda ett litet dass, vi har hittat den perfekta lösningen i "skogstoan". En smart lösning och kommer passa in. Jag är så glad och nöjd över vad fint resultatet blir. Och jag har även Bygg Max att tacka för att vi fick hela övervåningen från dom :)

Nepp hepp nu blir det lite mat i huset idag bli det fläskfyllda potatisbullar :)

Ha en fin dag, bjuder på ett kollage av väggarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar