lördag 25 augusti 2012

Hemmaplan!

Vilket innebär att jag spänt väntar på resultat från Ljördalsprovet, man är ju alltid lite nyfiken på hur det går för vänner och bekanta.
Övrigt så går tvättmaskinen för fullt och jag håller på med mental logistik inför min vecka i Mässlingen, är ju lite packning som skall till och matplanering. Räknar med att åka upp måndag fm, och stannar tills jag får lappsjuka :) I år skall jag endast ha med Yes upp för träning, Je vill behålla tjejerna för skogsjakten här hemma.
Idag är det också den stora premiären, några fåglar har skymtats men tyvärr inget skottläge. Men det hinns nog...
Nepp hepp nu skall jag ta och hänga en ny maskin och köra igång en annan.
Ha nu en underbar dag, bjuder på en video från en valpköpare som filmade 11 veckor gamla Avalonain's Donna som utför något en del vuxna hundar inte ens klarar av. Hon är från vår senaste kull U: Mountaineer's Eya och E: Finnvola's Birk. Se och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar