söndag 19 augusti 2012

Ljusning!

Idag är vädergudarna på bättre humör, och bjuder på ett halvklart väder. Bus grabbarna här hemma har hållit på och busat nonstop under morgonen, känns lite vemodigt att de skall skiljas åt.
Filmade dem en liten snutt i morse, och ibland önskade jag att dygnet hade fler timmar då hade nog flocken utökats. Men jag måste vara realist 4 hundar räcker, även om vi båda stöttar varandra och vill nå samma mål. Måste jag ändå inse att jag är ensam under veckorna, dygnet har fortfarande bara 24 timmar och ibland kan det vara kul att göra något annat än att bara vara med hundar även om det är vår stora passion. Visst måste man offra lite för att ha ett liv med hundar, blir lite smuts i hörnen vita kläder är uteslutet. Men vad gör det jag har aldrig varit kommer aldrig bli en söt liten nickedocka med putmun och lackskor ;) Nä hellre ett par funktionsbrallor, goretex dojjor och en härligt flock hundar som älskar mej för den jag är.

Ha nu en funktionell dag, bjuder på filmsnutten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar