torsdag 9 augusti 2012

Lycka är

Att veta att ens små får det riktigt bra, idag har min favorit tjej Avalonian's Doris flyttat till sitt nya hem. Vi är otroligt glada över att hon kommer att bo med sin syster Avalonian's Dina i Fagernes Norge. En härlig familj med lång vana av Godonsetter och dessa två damer kommer vi få se en del av. Min tanke var att behålla avelsrätten men när en så här gullig familj vill köpa två diamanter från oss är det hedrande nog. Och vem vet vi kanske kan köpa tillbaka en valp från A.Doris i framtiden ;)

Jag fick en underbar gåva idag när de kom, ni som känner mej kan förstå min glädje när jag öppnade paketet. Känner vet exakt vart denna skall ligga, blir mysigt när jag kommer hem efter en dag på fjället och lägga sig på soffan och burra ner sig i.

Ha nu en fin kväll, bjuder självklart på en bild av min fina gåva.


2 kommentarer: