onsdag 1 augusti 2012

Papper pyssel!

Ja det är inte lite som nu skall fixas och trixas med. Alla kontrakt och besiktningsdokument skall laddas ner och printas ut innan valp leveranser och veterinär besiktning. Rätt praktist faktiskt om än tidskrävande, särskilt när min dator innehåller noll och ittna :) Men efter massor av frustrerat letande och irritation så nu 2 timmar senare har jag fått printat ut det som skall med i morgon. Lär att dröja innan jag kan uppdatera min hemsida men jag hoppas att tiden ekonomin mm gör att jag kan skaffa mina förlorade program. Något man inte tänker på är hur mycket tid det tar att bokföra för ett helt halvår igen. Men snart är jag förhoppningsvis i mål :)
Valparna är ljuvliga och vi har en tik Doris kvar här som vi kan sälja med bibehållen avelsrätt, detta till en person/familj som endera är ivriga nybörjare eller någon med erfarenhet. Sedan är det tre framåt vackra hanar som söker nytt hem. De blir 8 veckor nu på lördag, och är efter mycket jaktliga föräldrar som också har flott exteriör. Så även dessa kommer bli flotta hundar.

Ha nu en fin kväll bjuder på bild av grabbarna.


Brun hane Derby Coolingen 

Grön hane Dennis Charmtrollet

Svart hane Dice Luringen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar