tisdag 14 augusti 2012

Bortglömt!

Idag har jag gjort något jag inte gjort på MYCKET länge. Jag har cyklat och jösses vad kul det var, det är sant som det var sagt har du en gång gjort det så finns det kvar. Tog med men Eya och vi cyklade lite drygt 12 km, i morgon kommer jag har ont på ställen som verkligen legat i dvala. Tur att jag har ett jobb som jag inte behöver sitta stilla. I morgon skall vi vara på köpcentrat och jag hoppas verkligen att de har roliga arbetsuppgifter åt grabbarna. Har lite ned räkning också bara 3 arbetsdagar kvar innan semestern, denna sommaren har verkligen varit seg har nog aldrig längtat så på semester något år som nu.

Nu hoppas vi bara på att även snyggingarna Dice och Dennis också kan få komma till hem där det får utvecklas, har fått rapporter för övriga valpar och allt går över förväntan. Har skett väldigt få olyckor vilket är kul att de är så tydliga i sina signaler när det tränger på.

Nu skall jag snart ta kvällen, är en ny dag imorgon med nya utmaningar.

Ha en fin kväll, bjuder på bild av snyggingarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar