måndag 27 augusti 2012

Pirr i magen

Ni vet som man hade när man var liten och väntade på något spännande, men dagens pirr består av den härliga känsla av att styra kosan norrut och njuta av Mässlingen. Jag kommer vara där i en vecka och som sällskap denna gång har jag med endast Yes. Men det skall bli en fröjd att få gå ut med honom på fjället och träna lite, övrig tid kommer bestå av återhämtning. Vilket jag är i behov av, efter ett år av diverse infektioner och virusar sömnbrist och stress. Jag hoppas att jag kommer få tillbaka min energi så att jag kan komma tillbaka på banan lika starkt som förra året.
Men nu skall jag avsluta och börja lasta in i bilen...
Ha nu en härlig dag, här skiner nu solen i all kraft.
Bjuder på en bild av mej och Dennis, och han hälsar till husse och matte att han glädjer sig till flytten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar