söndag 19 augusti 2012

Knallblått och varmt

Ja man kan tryggt säga att vi har växlande väder, men dagens gillas ändå bäst. Vi fick tillslut knallblå himmel och rejäl värme. Nu skall tilläggas att sitta i en grävmaskin inte gör det mindre varmt, men vad gör det när det är så kul. Vi håller på och skall jämna till där vi gjort nytt dike, ett evighetsjobb men det blir bra. Jag har suttit och flyttat stora stenar som vi sedan får be grannen köra bort som har en STOR traktorgrävare, och sedan har gubben planerat jag gillar ju när det går undan finlir är inte min grej ;)
Jag kör så att ena bandet hoppade av, lätt åtgärdat men en liten miss.

Ha nu en fortsatt varm dag, bjuder på ett par bilder.
Här står jag på trekvart med avhoppat band.

Så här fint blir det när gubben planerat, inga dåliga sten jag flyttat på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar