måndag 20 augusti 2012

Pyssel

Ja du har jag skickat iväg gubben, själv åker jag i morgon. Vi skall på den årliga kombiprovet i Ljördalen, som går av stapeln onsdag-söndag. Som vanligt är vi ett gäng som bosätter oss i tält och upprättar camp Gördalen. Nu tror ni att jag är lite vilsen som stavar olika, men det serni gjorde jag inte, den ena på svensk sida och den andra på norsk.
Startar gör vi Eya, Akira och Yes, skall bli kul att komma upp till denna underbara plats och fina terräng och trevliga människor.
Varför skickade jag iväg gubben so tidigt då, jo han skall upp på Gordon Castle och göra service på dieselaggregatet. När de ber om hjälp som vi kan erbjuda är det självklart att hjälpa till.

Nej nu har jag inte tid att sitta här och filosofera utan måste fortsätta med logistiken.
Ha nu en fin kväll, och väl mött på GC ni som skall dit. Bjuder på en bild som inte har något att göra med Ljördalen :)

Foto Alexander Stensby



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar