måndag 6 augusti 2012

Lycka till!

Önskar vi nu Avalonain's Derby som flyttat idag. han blir kvar i Sverige och kommer bo i Edsvalla, vilket vi är mycket glada över. Derby som kommer bli kallad för Lexus har fina jaktmarker i norra Värmland där han kommer få alla chanser att jaga. Bjuder på nån bild av grabben när han installerat sig i sitt nya hem.

Idag har även mitt jobb dragit igång efter 4 veckor semester stängt, det var super skönt att vara tillbaka med grabbarna och kollegan. Fyra veckor går fort med dessa har varit rätt sega, mestadels beroende på det dålig vädret. Nu är det denna vecka och en vecka till sedan går jag på mina 4 efterlängtade semester veckor.

Efter jobbet i dag var jag iväg och vet.besiktade de jag inte fick plats med i torsdags. Och alla gick igenom med en stor stjärna i kanten :) Sedan har jag beställt något som kommer bli en nagelbitare, men men mer om det när den dagen kommer.

Ha nu en fin kväll, i regnvädret värker bokstavligen ner här just nu. "suck"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar