fredag 24 augusti 2012

Äntligen sol!

En liten rapport, igår startade vi på skog med Eya och Akira. Men först ut var Beisla med Je som förare, hin gick helt suveränt och hade chans på fågel tyvärr lättare fågel innan förare och domare var i närheten hon förföljde dock inte :-).
Eya gick i första släppet så där, berodde nog på att bi transporterade oss lite fort i en vertikal terräng. Akira gick bra i första något ostrukturerat. I släpp två gick Akira fint nu var vi uppe lite högre i terrängen, hon hittas i ett stramt stånd och innan resning order lättar en tjäderhöna. Hon på kommando utreder och apporterar och fick sitt 3 ak på skog. Eya gick i sitt andra släpp mycket bättre och jag gick se hennes glädje, tyvärr ingen fågel.
Idag är det fjäll start, Je och Akira, Björn och Beisla, Lars och Yummie själv skulle jag starta Yes. Men fick dra mej efter 3 dagar med migrän som jag lyckats hållit på en hanterbar nivå, men under natten slog det till på fullaste allvar. Har nu i skrivande stund återvänt "to the land of the living" och är fruktansvärt besviken. Men tyvärr hjälper det inte.
Nu skall jag försöka plocka lite i tältet, och ta en promenad med Yes som nu blir utan jaktprovpremiären på fjället.
Ha en fin dag.
Skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar