tisdag 14 september 2010

Tiden står aldrig still

Hur mycket jag än skulle önska det ibland, igår plockade jag upp dottern som varit och spelat. Även hon är musikalisk hon spelar fiol vilket hon gjort sedan 8 års ålder. Och varje måndag spelar hon på musikskolan, och igår plockade jag upp henne på väg hem från mitt jobb. Det är mysigt att få rå om henne de gånger hon kommer hem. Ikväll skall hon iväg på en arbetsintervju, det är go i den tjejen. Vill man ha lite extra får man jobba för det, och hon är en duktig arbetare som tar ansvar och har hög arbetsmoral. Så jag håller en tumme för att hon får jobbet.

Idag skall jag jobba natten, det ger lite tid till att plocka iordning här hemma. Tyvärr är inte vädret det bästa det bokstavligen vräker ner regn, och vad avskyr jag jo REGN (även blåst).

Ha en regning tisdag, bjuder på ett citat av Henrik Tikkanen " Dubbelmoral är bra, förlorar man den ena har man den andra kvar."
Foto Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar