onsdag 29 september 2010

Snörvel

Blä, jag mår skit. Mitt huvud är 10 nummer för litet, har glasskärvor i halsen, värk i hela kroppen. Med andra ord rejält förskyld, usch va tråkigt det är att bli dålig. Men får se det från den ljusa sidan " jag lever". Det är värre med den katt som låg överkörd mitt i vägen i morse, nu måste jag gnälla...varför i hela världen tar man inte och stannar och flyttar undan när man kört på ett djur. Tänker på den som äger katten, tänk så fruktansvärt att komma och hitta sin katt överkörd mitt i vägen....usch en mardröm. Jag försökte klura ut vem som ägde katten och ringde en granne, men hennes katt låg i tryggt förvar hemma i soffan. Tyvärr är det någon annan som förlorat sin katt.
Jag kommer ägna resten av dagen i horisontell läge, tack o lov för att vi har en stor hundgård.

Ha en upprätt onsdag, bjuder på ett danskt ordspråk "Den som har blivit frisk, vet inte hur den sjuke lider."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar