fredag 10 september 2010

Rättelse

I mitt förra inlägg skrev jag att Eya startar istället för Akira, Det var en missuppfattning från min sida. Vill vara tydlig med att rätta till det så vi slipper en massa onödigt snack. Akira hade skadat sin tass men det var inget allvarligt, och meningen var att jag skulle plocka upp Eya på vägen. Men eftersom det hade varit omöjligt för mej att hitta tog Je med Eya på provet som sällskap eller nått....Jag missuppfattade då det och trodde att Eya startade istället för Akira, pga dålig mottagning och min egen tolkning av vad som blev sagt.
Men nog om detta, Akira har gott som tåget på provet och kom i en stor kull och tog stånd. En pointer sekunderade och domaren ville nog helst att det var Pointern som stod först, Akira reser på komando och går tyvärr efter retliga 10 m. Ja ja tack å hej, hoppas att dommaren får ge en pointer premie istället :) Ett trevligt prov med mycket fågel och hjälpsamma provdeltagare, och god stämmning. Nu skall Akira få vila i en vecka,och träna stt :)
Ha en trevlig fredag kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar