onsdag 22 september 2010

Äntligen hemma från jobbet

Då har jag avklarat min första och näst sista dag på jobbet för denna vecka. Vi har idag även haft APT, dvs möte. Trevligt, vi ska äta julbord den 8 december alltid något. Jag måste också erkänna att jag är på ett katastrofhumör ;( surare än ättika hela kroppen skriker efter att få avreagera sig. Och som tur är lyssnar jag till min kropp, bara att knyta på sig träningsskorna och bränna lite blir nog en extra runda idag...

Men tids nog vänder det, jag måste tro på det för annars blir jag nog tokig.
För som läget är nu trivs jag inte, och det ligger massor med ångest runt om mej just nu. Att bara motivera mej varje gång är så anstränande så när jag väl är färdig är jag helt slut.

Tur att jag är en stark person, och att jag har en underbar familj som ger stöd och har förståelse för att jag måste dra mej undan för att hämta energi.

Nej nu väntar skorna och jag har fått ur mej lite surhet, tyvärr för er som läser men ni får stänga ner sidan om ni vill :)
Ha en gladare eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar