onsdag 4 november 2009

Onsdag...

Idag hade jag tid hos företagshälsovården, för att göra en utredning om min arbetssituation. Kort och gott blir jag med största sannolighet uppsagd pga arbetsbrist, för arbetsgivaren har ingen skyldighet att hitta ett annat arbete åt mej utanför den sektor jag nu är anställd inom. Anledningen till denna situation är att jag har fått artros i handled, dru-leden för att vara exakt.
Nu återstår endast ett möte med chefen och personal, men jag känner att i dessa tider passar nog detta bra med tanke på ekonomi. Jag förbereder mej mentalt att jag snart står till arbetsmarknadens förfogande, problemet är att jag inte vet vad jag vill göra!!Funderar stark på att börja plugga, lika mycket som det lockar skrämmer det mej.
Vad vill jag läsa, hur kommer vi klara ekonomi mm. Men när den tid är så kommer även svaret på gåtan, gäller nog att gå på sin intuition.

Mina känslor just nu är mycket blandade, oro, rädslor och förväntan.

Blir ett ganska kort och förrvirrat inlägg idag, men så känner jag mej i just detta nu.

Ha en klarsynt onsdag, bjuder på ett citat av Oscar Wilde " Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna " och en bild av min vackra Eya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar