måndag 9 november 2009

Spännande

I morgon tisdag skall jag på besök hos arbetsförmedlingen, inte den mest välbesökta instans för min del. Men det blir med all säkerhet en positiv erfarenhet hoppas jag.
Det har hänt en massa spännande saker här hemma också. Våra planer har ändrats lite fram och tillbaka, men jag tror att både jag och min man kommit fram till den lösning vi vill ha.
Som de flesta av er har förstått handlar våra intressen mycket om djur/hundar, vi har 3 tikar och en hane av rasen gordonsetter.
Vi har en kull sedan snart 2 år tillbaka, och vi hade tänkt vänta tills nästa år innan vi skulle ha en ny kull. Som sagt de flesta av er vet att min tid framöver kommer se helt annorlunda ut, vilket innebär jag jag kommer få mer tid att disponera. Och med det i tankarna har vi bestömt oss för att ta en ny kull på vår kära Eya, i går kom hon i löp så det blev lite av total panik. Men det har löst sig till det bästa, och eftersom ingen av oss nu vet hur nästa år kommer att se ut känns detta som en mycket bra lösning.




Ha en oinvecklad måndag, ett citat av Gustaf Lindborg "Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla" och en bild av söta Svea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar