tisdag 24 november 2009

Nej...

Huvudvärk, vakna och har ett huvud som är på gränsen till explosion. Får iväg grabben till bussen, tar in en imigran (migrän medicin). Sedan är det bara att lägga sig och vänta, efter ca 30 min är alla muskler så avslappade att man känner sig berusad. Men va skönt det är när det sakta släpper....Om det inte som i detta fallet är spänningsvärk, då hjälper det inte alls. Tycker att jag borde känna skillnaden efter så många år, men ikke sa nicke. Ska ta det som ett bra tecken för det visar att jag har en förmåga att förtränga, precis som när jag förtränger att jag ställt samma fråga fem gånger och blå nekar att jag inte alls hört svaret tidigare....det i sin tur kanske har med åldern att göra, hmm det har jag inte förträngt jag är bara så vilsen att jag inte vet hur gammal jag är. Så för att vara säker lägger jag till två år, gissa om jag blev glad när jag fyllde år och det visade sig att jag fyllde två år yngre.

Oj då, fick avbryta två hundar råkade i luven på varandra. Inget farligt Max och Gordon bråkade om vem som skulle äta Sveas mat, ingen big deal Svea såklart... Nu har lugnet lagt sig igen. Som jag skulle säga blev det en sen start på dagen för vovvarna.

Bjuder på ett citat av August Strindberg " Allt är relativt, även åldern " och en bild på Max.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar