onsdag 1 januari 2014

2014

Välkommen du nya spännande år! Idag är min första dag utan anställning! Wow är blandade känslor, men mest spännande och förväntansfulla! I morgon styr jag resan till mitt första uppdrag, lär nog bli fler av den typen resa. Nu hoppas jag att jag kan få ett par till :)
Går dagen spenderades med familjen fixade en trerätters med vitlöks gratinerad hummer, fransk rostbiff och chokladfondant! Lovar att magen stod i fyra hörn... Men gott var det. Knoppade in vid halv ett och har haft en välbehövlig sovmorgon!
Dagen idag kommer gå i sakta mak har inget akut som hänger över mej, utan jag ligger i fas med allt som jag haft liggande.

Skall erkänna att jag kommer göra en investering framöver som ett led i lite extra service till er som kund hos oss. Kommer i sinom tid berätta och förhoppningsvis även visa.

Igår var även Eya och Akira ute i skogen för 2013 sista jakttur, två fina jobb på tjäder hade de och även de var nöjda över avslutet på 2013!
Hoppas att 2014 blir ett lika fint jaktår med många byten i frysen. Och jag hoppas även att ni andra får era drömmar uppfyllda och att ni går ett fantastiskt 2014 :)

Ha nu en fantastisk dag! Bjuder på en gammal favorit



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar