fredag 10 januari 2014

Kurs Helg!

Redan fredag! Denna vecka har formligen bara rusat iväg. Och jag har fått en hel del jobb också, och det ramlar in nytt hela tiden!
Min oro som jag hade var helt obefogad, mitt största problem kommer nu vara att säga NEJ! Är ju tyvärr min största Akilles häl...
Har jobbat nu i tre dagar och fått prova på lite nya saker, super kul och lärorikt.

Och fler jobb kommer in :) Och så osvensk som jag är måste jag faktiskt säga att jag är stolt över mej själv!

Sedan jag kom hem har jag hunnit städa bort julen, och även det känns skönt att vara i fas här hemma.
Under helgen blir det kurser, vi får besök av ett par valpar. Den minsta får stanna hemma då matte tyvärr åkt på flunsa, något som jag absolut inte vill ha just nu ;) Krya på dej!
I morgon kommer även Edur få börja ett nytt äventyr, då han skall flytta. Ja som ni förstår är det som vanligt full rulle av positiva inslag.

Ha nu en riktig fin fredag! Bjuder på en bild av sötnosen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar