onsdag 29 januari 2014

Hemma

Ja nu har jag landat hemma i skogen igen, här har det kommit en hel del snö sedan min avfärd mot slätten.
Haft två härliga jobbdagar, fast har även lyckats dra på mej nått. Fryser och är öm i leder och hud, med det är förhoppningsvis snabbt övergående. I morgon har jag en liten vilodag sedan antar jag att det blir lite jobb resten av veckan :)
Skall även ta och börja lägga lager. Har några gigantiska beställningar lagda så det kommer bli massor med roligt pyssel framöver.

Nu blir det att vara hemma i Värmland i 14 dagar och jag hoppas att jag kan få njuta av mer skidåkning både i spåret och i skogen. På slätten bara blåser det... Fast faunan där har ju också sin charm, om jag bara slapp den sura kalla blåsten, den går verkligen genom skinn och märg.

Nu skall jag inmundiga två Alvedon och försöka mota bort det oönskade sällskap jag fått i min kropp, håller tummar för att de ovälkomna gäster/gästerna fort motas bort innan de få fäste.

Ha nu en underbar onsdag, bjuder på en super härlig låt som får mej att minnas min sons examenskonsert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar