måndag 6 januari 2014

Trettondagsafton!

Igår hade vi besök och dagen tillbringades i skogen. Kan väl säga att för årstiden är det blött och lätt gått i skogen. Myrmarkerna är öppna och vattenfyllda, känslan av att befinna sig i början av Oktober är inte riktigt den känsla jag vill ha i Januari.
Men vi hade en trevlig dag och hundarna jobbade på bra, tyvärr var fågeln antagligen på firande i grannsocken för inte så vi skymten av dem. Det närmaste vi kom av två slaktplatser mellan predator och orre!

I dag skall jag faktiskt ge mej ut och tampas i livsmedelsbutiken! Alla skrymslen och vrår är nu renskrapade. Och min julklapp är fortfarande mycket populär!!! Så populär att jag igår fick söka och hitta en billig kapsel leverantör!
Med det fixat kan vi njuta av goa koppen!

Nu hoppas jag att ni får en fin måndag! Bjuder på lite bilder från igår!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar