tisdag 14 januari 2014

Färdig sytt!

Ja nu har jag betat av månadens sy jobb! Och det känns väldigt skönt, jag hjälper ett företag med lite produktions detaljer. Som att sy drivankare, och även lastbilsflärpar och en ny grej som jag inte vet men en stor cirkel som jag syr en kanal i!
I morgon bär det iväg söder över då byter jag skepnad till ekonomikonsult! Är bra att ha många strängar på sin lyra!

Nu i kväll kommer jag delta som åhörare i Karlstads fågelhund klubbs uppstart. Får väl hoppas att även vi från västra Värmland är välkomna ;)

Vi har även fått lite vinter här nere, och om snöfallet inte avtar så har vi även skidföre till helgen!!! Jippie!

Nu skall jag ta och köra mot Karlstad, önskar er en fin tisdags kväll!

Detta är jobbet jag gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar