torsdag 9 januari 2014

Snabba ryck

Eftersom jag är i uppstarten av något nytt, vill jag ju ändå säkra mej lite inkomst. Och eftersom jag trivs med att jobba med människor var ju valet enkelt att acceptera timvikatiat hos bemanningen. Och eftersom jag vill styra min tid själv så passar det mej ypperligt att hoppa in när jag behövs :) Igår var jag iväg på mitt första uppdrag, och fick även jobba med något som var mycket längesedan. Var inne på ett äldreboende och det var lika roligt som jag mindes från början av 2000 :) Trevliga brukare och trevlig personal, kände mej verkligen välkommen och jag återkommer gärna :) Rätt skönt att vara på olika platser möta olika människor, och framför allt jag distribuerar min egen tid.

Till helgen kör vi igång med kurser, vi startar med valpkurs och ni som inte kan komma denna gång så kommer vi fortsätta en ggn / månad så det är bara att haka på den de helger det passar. Vi kommer även planera in för apportkurser.
Är ni nyfikna på olika kurser och har egna önskemål, hör gärna av er så fixar vi det säkert :)

Ha nu en riktigt fin torsdag! Bjuder på en låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar