lördag 18 januari 2014

Värmland igen!

I går kväll kom jag hem. Väl mottagen av mina älskade svartingar, som noggrant sniffade igenom både mej och mitt bagage! Efter den säkerhetskontrollen blev det att snabbt hoppa in i mys kläder och plana ut i soffa kroken.
Få lite uppdatering om vad som hänt på hemma fronten! Och här har vi nu en del härlig snö, så jag skall faktiskt inviga min nya skidutrustning :) " Äntligen "
Lite tvätt är avklarat och jag skall även lasta in mina nya syuppdrag mm. som jag har med mej hem.

Men nu blir det att byta om till lite skidkläder och ut och njuta go vädret -5 och halvklart.
Hur jag klarar premiären, får bli en senare historia. Lite nervöst vill jag lova då jag inte åkt med denna typ av skidor på många år.

Ha nu en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar