tisdag 7 januari 2014

Tiden rusar

Och det är gött att sitta med på the fast train!
Dagens tema har varit telefon, avklarat en del måste samtal. Men nu skall det mesta vara fixat, har även satt mej ner och räknat ut lite material åtgång inför året! Men jag får ta och handla in pö om pö!  Är ju faktiskt inte helt tom för material.

Men det är mycket som skall producerar nu under vår och sommar, vi kommer ju delta på Sunne Jaktmässa och där kommer vi har med vårt sortiment så det kommer finnas till försäljning!
Skall bli otroligt kul att denna typ av evenemang kommer till Värmland, och ännu roligare att det kommer hållas i Rottneros Park. Rottneros Park hade jag mitt första sommarjobb och även min första lägenhet var i en av flyglarna, så här har jag många minnen! Jag började jobba i cafeterian, sedan hjälpte jag även till att servera i spegelsalen under flotta middagar, jobbade som guide och sist som bokföringsassistent. Har många roliga historier från min tid som anställd där, alla roliga människor jag mött och kunskap jag fått.
Men nu skall jag dit i ett helt annat ärende i en helt ny livsepok!
Vill ni veta mer om mässan? Ni som har facebook kan gå in och gilla via denna länk
sunnejaktmassa, om ni vill läsa mer på hemsidan kan ni följa denna länk sunnejaktmassa.

Ha nu en fin dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar