fredag 24 januari 2014

Jobb jobb jobb:)

I onsdags var jag iväg och hälsade på min gamla arbetsplats! Kul att se alla igen. Är ju ett otroligt härligt gäng som man bli positiv av. I går morse bar det iväg för lite jobb på BC, är så kul att få komma ut och möta våra äldre brukare. Även idag och på söndag skall jag göra lite timmar, nu på ett nytt ställe som jag aldrig varit på. Spännande och kul. Trivs riktigt bra med sättet jag jobbar på, jag gör det jag tycker är roligt i en skön kombination. Jobbar med papper, syr och jobbar med människor, kan det bli bättre?

Jag hoppas också att jag får mitt paket snart, blev skickat i går så har jag tur kanske det kommer idag! Pirrar i magen av förväntning, skall bli kul att börja experimentera. Även om det också gör ett stort hål i plånboken... Men investerar man inget har man inget att vinna!

Måste även skryta lite över FITLINE dessa underbara produkterna som jag blir så pigg och frisk av! Har nu druckit i drygt 3 månader och vilken skillnad, energi, en fungerande mage och det bästa av allt är att jag kan fokusera på det som är viktigt. Vad menar jag med det? Jo när man inte riktigt har energi till mer än att klara dagen, då är jag mottaglig för negativitet vilket i sin tur leder till energi förlust. Men tack vara Fitline har jag extra resurser och slipper hamna i gråträsket!
Blir ni nyfikna? kolla gärna in hemsidan eller tag kontakt! Hemsida

Hoppas ni nu får en fin dag, bjuder på en låt av Elsiane från deras andra album som släpptes i 2012


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar