lördag 25 januari 2014

I ett lyckorus!

Nu har det jag väntat och längtat efter kommit, och jag är super nöjd! har test kört lite men har mycket att lära! Oj oj oj vilken skillnad, skulle vilja säga att jag haft Volvo och nu uppgraderat mej till Ferrari :)


Som ni ser är det inte bara en utan två nyinköp! Och nu skall kreativiteten spira. Är ju också kul att det ändå gått så pass bra att jag kan göra en sådan betydande investering!

En större sy maskin med allt man kan tänka sig, större yta och starkare motor, en brodyrmaskin så jag även kan hjälpa till med namn märkning :)


Detta är ett prov som jag gjorde, har mycket att lära och framför allt så behöver jag rätt utrustning.

Men innan jag lekte med mina nu inköp så har vi spenderat lite tid i skogen, skall erkänna att när jag är ute själv har jag annat fokus än när vi är båda. Men det är inte fel att ta en lugn och skönt skogstur emellan åt.


Ha nu en underbar lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar