måndag 20 januari 2014

Vilken härlig måndag :)

Uppe med tuppen, sedan åkte jag in till Arvika på tränade drygt en timme har ju fått träning hos sjukgymnast pga mitt knä. Och visst blir det bättre rörligheten har ökats vilket glädjer mej :) Väl hemma fyllde jag på lite energi och sedan en tur ut i skogen med skidorna. Nu har jag kommit hem igen och skall faktiskt ta och börja jobba lite, innan jag får besök!
Ha även idag fått ett glädjande besked, vilket kommer innebära mer jobb för AvalonainS. Jätte kul!

I skogen idag var det drottningen som var med, min älskade Eya kämpade på bra i lössnön. Jag har ju blivit ålagd att lära mej hantera GPS så för syns skull låg den i fickan och Eya fick ett extra halsband. Är lite motståndare mot just den apparaten men men.. Den är ju bra men jag har fullt upp med annat än att hålla reda på teknik också.

Men nog om detta nu blir det till att jobba lite, bjuder på ett par bilder från vår fina skogstur.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar