tisdag 7 juni 2011

Sakta

men säkert börja jag återhämta mej från mina äventyr. Har varit mycket att sortera in i rätta fack, har även avslutat ett nattpass. Och försöker samla ihop mej för denna veckas utmaning. STUDENT...

Idag skall jag åka och fixa mack up och håruppsättning, vi skall även passa på att plåta tjejerna det är sonens uppgift. I morgon skall jag göra skylten samt baka tårta, och på torsdag blir det student skiva. Just nu är jag väldigt glad över att jag åtminstånde har onsdag på mej att fixa lite smått och gott, om någon har några timmar över tar jag tacksamt emot dem. Känner att jag skulle behöva lite tid, fast samtidigt jobbar jag bäst under press. Men sova vore inte heller fel, men det har jag också hört är överskattat.

Äsch vad jag gnäller! Nej nu blir det att hoppa i träningskläderna och ta en tur, då får jag hoppas att lite av den inre stress jag känner ebbar ut. Min normalt glada personlighet blir lätt till en irritabell surkärring i kombination av trötthet och stress. Men där tror jag inte att jag är unik! är nog fler som känner igen sig skulle jag tro ;)

Ha nu en igenkännande tisdag, bjuder på ett citat av Helmut Qualtinger " Stress är de handbojor man bär runt hjärtat." Och en bild som Alex tagit



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar