tisdag 14 juni 2011

En evighet sedan!

Fast der var förra tisdagen som jag gick av natten, men nu är det dags att börja knega igen. Vackra A. Beisla är har på kollo igen, det är alltid lika roligt att få träffa "mina" bäbisar. Det märks att matte ha jobbat henne väl, för hennes linföring är myckt bra! Är super kul att få vara nära och kunna ta del av alla förbättringar som sker :) Efter jobbeet idag skall jag passa på att åka förbi någon av de stora matbutikerna och bunkra upp dricka, där säljer varje butik flak med dricka, något som går åt på kurserna. Resten handlar jag på torsdag när jag går av natten, vilken planering jag har...
Nej nu måste jag åka för att inte komma försent.
Ha en tidig tisdag, bjuder på en låt som jag drömt mardrömmar om under natten...OBS är första och sista gången som denna genre kommer läggas upp på denna blogg......Jag verkligen avskyr denna typ av musik, huvva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar