torsdag 30 juni 2011

Värme!

Men enligt rycken tar det roliga slut i morgon! Och i morgon skall jag och mina jobbarkompisar ut och käka, och ha lite trevligt tillsammans. Idag kunde jag inte hålla mej men tog bara en kort promenad i sakta mak på 3 km, jag lider av restlesslegs och de höll på att driva mej till vansinne på jobbet idag.
Sedan är jag lite ledsen över att folk har svårt att acceptera andra människor som har andra uttryck i sin personlighet. Men som sagt ibland borde man uppskatta att vi är olika för att även kunna uppskatta sig själv, och uppskattar man inte sig själv då kan man inte uppskatta andra. Detta var dagens visdom!
Och jag är lite putt också min telefon som jag inte beställde men beställde till slut har inte kommit ännu...Börjar få lite abstinens efter min nya leksak, jag är ju som sagt en lite pryltoka.

Idag vill jag även hylla min underbara far som fyller år! Grattis till dej och jag hoppas att du haft en härlig dag och att modern pysslat om dej ordentligt :)
Bjuder på en låt av en grupp som är min kära fars favoriter, och ja han tillhör den generationen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar