onsdag 29 juni 2011

Hur det kan bli!

Idag hade vi möte och eftersom det är semester tider blev det en kort affär, vilket innebar att jag kom hem nästan en timme tidigare. Och eftersom solen står högt på en knallblå himmel, och jag gett mej själv träningsförbud i två dagar. Beslöt jag att lägga mej för att steka lite fläsk :) Men det tråkiga är ju att jag har lite svårt att ligga still, vilket innebär att jag inte orkar ligga mer än 5 minuter för att sedan hitta på nån orsak till att göra något annat. Då helst i skuggan, så för att göra en lång historia kort jag har inte fått nån mörkare nyans utan är lika blek och fin som innan :D Men jag får sälla mej till den skaran av människor som aldrig blir nöjd, det är för varmt, det regnar för mycket osv. Men det borde vara ett erkänt faktum att vi människor är bara patetiska gnällspikar, som aldrig blir nöjda på vädret.
Nu skall jag se om jag inte kan sysselsätta mej med lite smutstvätt eller något annat som innebär att jag får springa lite upp och ner i trappan, benen lider av nån märklig abstinens...
Ha en abstinensfri onsdagskväll, bjuder på ett citat av John Ruskin " Det finns egentligen inte något dåligt väder, bara olika former av bra väder."
Bjuder även på en låt, detta väder vill jag gärna uppleva ;) Och jag är säkert inte ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar