lördag 25 juni 2011

Stora drömmar dagen!

Är nu över, och jag vet inte om jag drömt något särskillt, och inte heller behöver jag blommor under kudden heller. Vi hade en trevlig kväll med god mat, och dryck. Ja jag åt men höll mej till råkost och kött, nu är det snart dags att ge sig ut  på mina varv igen. Känner att jag körde mina lår rejält igår är lite stum idag :) Det sura är att jag nu stått still viktmässigt i två veckor, men jag fortsätter min kamp. Har ett mål och sjutton om jag inte klarar det innan höstens provsäsong börjar! Känns lite vemodigt just nu, men det vänder nog snart. Så länge som viljan och stönigheten finns så kommer jag nog fixa det också.
Nu skall jag ge mej ut på första rundan, får vältränade hundar iallafall!
Idag bjuder jag på en favorit i en annan tappning, har nog inte undgått någon att jag är en riktig musiknörd...Men det är svårt att inte gilla musik :)
Ha en musikalisk lördag, här kommer Aerosmiths Dream on med Glees version

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar