söndag 12 juni 2011

Effektiv och nyttig!

Ja i dag har det hänt en hel del på gården, gräsmattorna är klippta banan sladdad och vi har även fått upp stängslet. Hundgården den nya är så gott som klar, och kan ta emot sina fyrbenta. Har även varit ute och hämtat en rymling i form av en 2 årig valack, lille kjaran tyckte gräset var grönare på andra sidan. >Och när jag skulle sätt på honom grimman lyckades jag naturligtvis placera min fot så att han ställde ner sitt framben över den....AJajaj, min fot är numera ganska blå och svullen. Har även idag tagit premiärturen i nya traktorn, oj vad stor och mäktig man känner sig när man dundrar fram i en sådan bjässe. Med andra ord så har jag, vi varit ute hela dagen och grejat. Tror minsan att jag även lyckats få lite solbränna, det tråkiga i det är de fula skillnaderna som blir. Men jag är inte typen som springer runt i bikini, när jag jobbar ute. Om andra gör det är helt ok, men jag själv skulle aldrig komma på tanken att flascha runt så minimaliskt klädd.
Nej nu får det bli en varm dusch och sängen, frisk luft tar på krafterna :)
Ha en kraftfull kväll, bjuder på en låt som jag tycker beskriver lite av den värld vi lever i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar