måndag 27 juni 2011

Aj aj

Sent skall syndaren vakna, fast här är det tvärtom tidigt minsann! Mina utsvävelser igår får jag synda för idag, har sååå ont i magen...och när jag ändå håller på ont i foten...Blev nog lite mycket för magen både en god biff med råkost och sedan lite nötter till tv'n, och skavsår blivit inflammerat :( men det finns större plåster som tur är :)
Idag ser det ut som om vi kommer få ett duktigt fint väder, så jag skall inte sitta och vänta allt för länge innan jag ger mej ut på träning.
Såg föresten på extrema pudlar igår, herrejösses hur folk håller på!?! Förr använde konstnärer dukar att måla på nu är det pudlar...Ja de far säkert inte illa men jag fattar inte vitsen, men det är väl inte meningen att man skall fatta allt heller. Om det kommer till Sverige skulle inte förvåna mej, men en sak vet jag att om det var meningen att hundar skulle vara rosa, blå eller gröna då hade de nog fötts i de färgerna...
Ja ha detta var dagens blogginlägg, har sedan 1 år nu förlorat ca 16 kg är ganska nöjd med det men har som sagt en hel del kvar. Men det känns jäkligt skönt att det går åt rätt håll :)
Ha en skön måndag, bjuder på ett citat av Peder Låre " Att ge en dåre goda råd är som att slå vatten på en gås."
Och naturligtvis en låt, denna låt fick nog många stå ut med att jag gick och sjöng när jag var tonåring :) Men den är lika bra än, och jag sjunger fortfarande hellre än bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar