tisdag 28 juni 2011

Sommarn är här!

Och det är så varm och skönt! Skall strax ge mej ut på mina turer, räknar med att risken för överhettning är stor idag...
Har också en uppmaning, för er som har facebook gå nu in och rösta på min bild av gulliga Buffy i stånd! Hon kan vinna en lyxig hotel weekend,det vore nått det för en fågelhund. Hon kanske kan få sig en manikyr och en pedikyr, skulle också behöva få en och annan behandling :) För att kunna rösta måste ni följa länken klicka på gilla knappen och sedan rösta! http://www.facebook.com/careofhotels?v=app_178786662179885&app_data=photo928
Hon får också bjuda med sig sina 2 favorit människor, nu hoppas Buffy på en vinst så hon kan bjuda med mej och .... på en lyxig spaweekend :)
I morgon börjar vardagen igen, det innebär att jag skall jobba i två dagar. För att sedan gå på ledighet fram till måndag, lyxigt värre när jag tagit tjänstledigt helger. Skulle inte ha något emot att jobba så här jämt, fast det skulle nog bli långtråkigt i längden framför allt väldigt tom i pengapungen :o
Håller på med lite planeringar inför den kommande hösten också, har lite att tänka på och framför allt vem har fått en del erbjudanden som är lite lockande så jag har lite huvudbry minsann.
Ha nu en solig och varm tisdag, bjuder på ett citat av Pythagoras " En tanke är en idé i rörelse."
Och en låt som speglar sommar och fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar