fredag 10 juni 2011

Ordningen återställd

Ja då är det vardag igen! Dottern var lycklig och gå nu en sommar tillmötes och vad hösten innehåller vet vi inget om ännu. Det var en trevlig dag/kväll tack till alla ni som kom och delade hennes dag. Hon fick jättefina presenter, går inte att säga att det ena var bättre än det andra men hon fick otroligt vackra guld smycken.

Varav ett med ett mycket känslomässigt budskap, kan väl säga som så här att min avlidne farfar hade ett finger med i den gåvan. Min farfar var den snällaste och underbaraste person som jag någonsin mött, han hade ett hjärta fyllt med kärlek och omtanke till alla han mötte. Min farfar har en alldeles egen plats i mitt hjärta, där bara han får finnas. Han har betytt oerhört för mina barn, han även agerat ledstjärna för dom innan han gick bort. Och igår fick vi den sista bekräftelse på att han alltid kommer påverka våra liv även från landet bortom bergen!
Tack farfar!

Ja efter allt firande med god mat och tårtor vilket jag inte åt av, men ändå! Drog dottern vidare på studentfest, kan tänka mej att det var högt i tak och många känslor som blev utagerade under kvällen. Huvudsaken är att de har kul!
Själv skall jag ge mej ut på lite träning, innan regnet kommer.
Hoppas ni får en kul fredag, bjuder på ett citat av NN " Att ha roligt är bara en synvinkel"
Bjuder på en gammalgoooding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar