onsdag 8 juni 2011

Ny dag nya utmaningar!

Japp nu har vi lagt gårdagen bakom oss, och blickar framåt. Idag har jag lite utmaningar på gång, jag skall iväg och köpa in material för student skylt. Sedan skall jag även baka lite, är själv glad i tårtor med banan och choklad fyllning eller hallon choklad?!? Denna eviga ambivalens! Men vi får se när jag handlar vad resultatet blir, men en marsipantårta blir det.


Vi skall även iväg på utställning till helgen, vår resa går till Herrfallet i Arboga. Såg att det var 3 gordon anmälda! Denna gång ställer vi endast Akira, hoppas att vi även kan hämta fågel samtidigt!
Skall nu försöka få i mej lite frukost, och bara för att informera så har jag gått ner 5 kg på 2 veckor om det fortsätter i denna takt kanske jag mår min målvikt innan hösten. Gissa om det skulle vara skönt!
Blir nog två träningsrundor idag, hann inte köra styrka igår men det tar jag igen idag istället.


Ha nu en styrkt onsdag, bjuder på ett citat av Johann Wolfgang Von Goethe " En del människor tror att hålla ut gör en stark - men ibland är det att släppa taget."

Foto Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar