tisdag 14 juni 2011

Urk!

Är så jäkla typiskt, nu har skallen varit helt fin men idag kom det.
På väg hem börjar jag känna av den malande molnande värken, men det kan också bero på att jag kom igång lite sent med att vätska upp mej. Någon träning har det inte heller blivit, har så förbenat ont i min trampade fot. Ser ut som om jag vore 190,5 år när jag linkar fram. Men så är det när man skall ligga på topp, vissa lägger näsan i blöt och jag mosar fötterna :)
Nej nu skall jag poppa ett piller så får jag hoppas att jag kan mota bort skallebanket.
Ha en bra eftemiddag, bjuder på en mycket bättre låt än den i morse! Denna upplevde jag live på Råsunda, helt klart en mäktig upplevelse! Lovar att efter deras uppträdande hade inte jag mycket till röst kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar